Bravader

Får se hur mkt jag orkar hinner vill berätta :)

I fredags kom min bästaste Thérèse (eftersom hon stavar det så jobbigt döper jag henne till Sessan nu) och hälsade på. Vi stack in till stan för att hon skulle handla julklappar. Kan meddela att det gick sådär. Hundra timmar senare när vi var på väg hem hade hon 1 (!!) julklapp med sig. Jag hade finfina presenter till Hannah eftersom hon fyllde år i söndags :D
När vi kom hem satte vi igång världens bästa film Moulin Rouge (kan ni fatta att sessan ALDRIG hade sett den innan!?) jag kan alla repliker utantill liksom. Men det var trevligt. Tur inte Minfin var hemma. Haha. Vadå liksom, det är ett hemskt slut :)
Efter lite fipplande vid datorn och allmänt skitsnack kom Minfin hem från skolan och vi åt lite lättare middag. Ringde över syster också. Vi tre tjejer satt och groggade och drack vin. När syster stack vid elva började jag och Sessan förbereda för utgång. Typ halv tolv-tolv var vi i stan. Var både på Hässle och Harrys. Det jag minns bäst från Hässle var väl raggningsrepliken "Vilka söta öron du har". Kan hälsa att killen inte uppskattade den. Han var nog för ung :)
På Harrys träffade vi Steven. Han var ett rövhål minst sagt mot mig. Jag som brukar anse honom som snäll.... Men som hämnd (eller ja, det var väl inte menat så) så snodde Sessan hans dejt för kvällen. Hehe. Tacktack! Du vet att jag kommer reta dig tills vi dör för denna kvällen va? ;)
När dom stängde vid tre begav vi oss hem. Satt och drack vin och snackade skit till klockan var strax efter fem. Finns ingen som Sessan. Vi kan verkligen prata om ALLT. Jag kommer sörja länge att du flyttar till Göteborg, dumma du! Och framförallt dumma Marcus. Hans fel från första början att vi inte träffas varje dag längre. *morr*

När vi väl hade vaknat i lördags kände man sig inte helt hundra. Sessan åkte vidare och istället kom Min fins kusin och hans flickvän. Det var en trevlig dag/kväll även om jag var helt död. Vi gjorde en miljad pepparkakor.
Min fin gjorde också två stycken som skulle föreställa oss. Ikväll ska vi kristyra dom och så och sen äta dom.. Är det likt??
Eller njae, kanske inte va? Jag har inte brösten precis under hakan och hans privata delar börjar inte mitt på magen heller.... Men ändå. Typiskt Min fin att göra liksom....
Idag har vi storstädat. Här är nu så fint så det blänker. Alltid lika skönt att komma hem till ett städat hem och vi ska ju iväg imorgon så känns skönt att veta att när vi kommer hem är det fint.
Jag har inte visat bilder på vår gran va?
Den är så ful.. Hihi. Den är nog lika lång som mig och lutar som tornet i Pisa. Men jag tycker om den ändå.

Just ja, förra helgen gjorde vi massa mumsigt julgodis.
Här är snickers, rostade nötter i choklad och knäck såklart.
Här är mina kolor. Godaste jag någonsin ätit, om jag får säga det själv. Och det får jag!

Emil var här innan idag också. Vi bytte julklappar. Jag och Minfin fick jättefin ljushållare. En vit typ boll med snöflingor på :). Vi gav Emil en katt med en tomteluva på eftersom han hatar katter och julpynt. Skitbra julklapp då ju, allt i ett!

Vi ska spela bingolotto ikväll. Mest för sakens skull. Min fin spelar alltid bingo på uppesittarkvällen och nuförtiden har han fått med mig. Drar ner mig i fördärvet :)
Men det är ganska mysigt. Dricka glögg, äta julgodis och pepparkakor och bitvis spela bingo :)

Nåja, nu ska vi äta. Supergod mat som finaste har gjort.

Förresten har han namnsdag idag. Han fick supergod frukost och en chokladask. Det var jättefina chokladhjärtan :)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Thérèse

Min underbaraste Emma!!! Hade en så himla härlig helg ska du veta! Hehe, den där bruden satt där hon skulle, är faktiskt lite nöjd med det nu. Inget dåligt samvete här inte! =)

Japp, blame Marcus. Hans fel, dumma karl. Fast jag har kanske det lite bättre utan honom iaf.

PUSS!

2008-12-23 @ 21:51:08
Postat av: vejjo

GRETA! varför läskas du? :( /tand agda.

2008-12-26 @ 22:37:17
URL: http://eightbits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0