Helsingborg

Idag har varit en jätterolig dag faktiskt.
Åkte till Helsingborg för att träffa Krille, Anki, Andrée och Charlotte (?). Det var skoj. Men jag fick sådan lust att bosätta mig där så jag kunde vara där varje dag. Det kommer nog alltid att vara mitt bästaste ställe. Tack vare Krille :)
Det kändes precis som förr idag. Bortsett från de andra folket som inte fanns på min tid. Lite Anki. Men ändå.
Inte mkt som hade förändrats. Och det var jättejobbigt att bara sitta och titta på. Även om jag fick vara med lite...

Nu är jag dock supertrött. Idag blev det totalt 1-1 mellan mig och tåget. Men det är som det brukar. Ditvägen kommer jag alltid i tid men hem då ska det vara försenat såklart. Alltid!

Var borta hos systeryster och Molnet innan. Försökte övertala syster om att hon visst ska följa med ut på bartömningen på onsdag.
Det gick sådär kan jag meddela. Som bilden kanske förklarade bra nog. Men jag vill så gärna! Tjata tjata tjata!
Hon ska hem till mamma på onsdag och sova där säger hon. Dumheter! Jag ska också till mamma så kan hämta hem henne tycker jag.
Vi ska göra vår traditionella sak jag och syster. Sortera alla julklappar under granen. Hehe. :D
På tal om det är vi helt färdiga med våra julklappar. Bara några kvar att slå in. Och imorgon får vi nog granen!! Jag vill klä granen nuuuu!

Ska tvätta imorgon med. Triste. Sen greja med mjödet, det ska tappas på flaskor för det är färdigt!

Äsch, jag är helt slut nu. Sova!? Ja!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mija

Skööönt att va färdig med klapparna :)



Men hallå där, märkte du verkligen inte skalvet? OMG!!

2008-12-16 @ 21:00:10
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0