Jobbigt läge

Har ju inte suttit vid datorn på ett par dagar. Så när jag kollade bloglovin fick jag en smärre chock. Firar inte folk jul eller??? Hade 50 nya inlägg att läsa. 50!! Nu under jul har jag totalt glömt bort att någon ens uppfunnit datorn. Har tagit det lugnt, umgåtts med släkten och haft det jättemysigt!
Julafton tillbringade vi hos Minfins familj. Första gången vi var där hela julafton. Deras traditioner är inte alls som våra! Men det var himla mysigt iallafall. Sen juldagen åkte vi hem till min familj och hade lite minijulafton där med. Det var minst lika mysigt :)
Kom hem igår. Var på stan och kollade läget med lillasyster. Handlade dock inget, tittade bara på när hon handlade :)
Igårkväll spelade vi tvspel och sådant där trevligt med syster och Minfins bror :)

Just nu är jag alldeles ensam. Funderar på att spela Tomb Raider... FIck det i förgår till vårt wiiiiiiii. Älskade att spela det på datorn, men är väl inte alls samma sak här.. Vi får se!

Är helt slut. Jul är ansträngande. Gick och la oss typ 21-21.30 på julafton tex. Men det har varit oerhört trevligt. Och tack för alla fina julklappar :D

Vilken är er favoritjulklapp? Jag kan knappt välja men tror det är julkulan jag fick av Minfins moster. Hon hade köpt den i New york! :D. Älskar julkulor och älskar New york. Kan det bli bättre?

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Johanna

"Sen juldagen okåte vi hem-" pkåte? OKÅTE? va flan? ;)

2008-12-27 @ 18:10:12
URL: http://hetagreta.blogg.se/
Postat av: Mija

Jag kan tänka mig att du gillade den julkulan då :) Du har aldrig varit i NY eller?

När får vi se bilder på allt fint du fick?

2008-12-28 @ 19:07:59
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Oh vad fint det låter! Låter som att du haft en trevligt jul :) puss

2008-12-28 @ 19:59:04
Postat av: Anonym

Haha hur det går med bilder? Eller vad menar du?

Nja, bilder kommer snart iallafall :)

2008-12-30 @ 23:16:14
Postat av: Mija

Vad mysigt det låter. Kul när man är så många också :)

2009-01-01 @ 16:54:00
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Thérèse

Lite bilder på det du fick hade ju inte skadat... :D puss o kram

2009-01-06 @ 14:32:26
URL: http://sesstess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0