Kassing

Jag borde sitta och greja mer med min blogg. Men jag fattar inget och då är det inte roligt. Hur gör alla andra?? Igår skulle jag lägga in en sådan dära grej så man ser var alla kommer ifrån som snokar på mig men jag fattade inte alls var jag skulle lägga in den så gav upp :(

Sitter här i myskläder och dricker kaffe. om 40 minuter är det duschen som gäller sen ska jag byta om till fina kläder, sminka mig och eventuellt fixa hååår. Se hur fint det kan bli.. Jag vet ju vad jag kommer tycka så.. Hatar min sjukdom :(

Ska sitta här en stund till sen ska jag diska lite. Vill ju ha undan allt sådant innan vi åker. Disk, sopor och sådant där äckel. Imorgon ska det packas, jag ser supermycket fram emot helgen!

Nej nu får jag sluta här om jag ska hinna snoka på allt annat innan tiden tar slut :)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså.. Mjöd! Vilket jävla namn! Det låter skitäckligt. Men jag får nog testa!!



Ja men det är inte så illa att träna hemma. Är det hantlar, stång eller inga redskap?



ja klart du måste ta foto. NEJ, jag ska INTE skratta!! Du är säkert jättefin, det tror jag!

2008-12-03 @ 17:50:56
Postat av: Mija

Nähä.. den ville inte komma ihåg mig denna gången, men det var iaf jag som skrev ;)

2008-12-03 @ 17:51:38
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Joan

Hade du skoj igår? :)

2008-12-04 @ 21:42:51
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag tyckte du var jääättefin i ditt gröna, jag harlite bilder på dig. Och en på oss mot sltuet av kvällen, inte så värst nykter ;D Hoppas ni har det superroligt, vi ska ta hand om allt hehe ;) (Och det var tkila som fick hjälpa mig lägga in den dära räknaren, jag fattade inte heller ;D) pusspuss

2008-12-05 @ 10:47:46
Postat av: Hannah

Jag vill ha ett lååååångt inlägg om er resa!!! :D

2008-12-08 @ 09:06:01
Postat av: Malin

Jag kan hjälpa dig :D

2008-12-08 @ 11:50:58
URL: http://moolin.se
Postat av: Mija

När får vi se din finklänning?!?! :)

2008-12-08 @ 17:38:21
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0