Myspys

Det SNÖAR ute! Finns det ngt mysigare!? Nej precis! Fast helst skulle det varit julafton också.. Men man kan inte få precis allt!

Så här ser det ut från vårt sovrumsfönster. Mysigt!

Troligtvis ska vi till Karlshamn imorgonkväll om det inte händer ngt oväntat. Det blir nog skoj! Har aldrig varit på deras kår. :P
Men innan dess på eftermiddagen kommer familjen hit. Det blir nog trevligt :)

Var på stan innan idag och köpte julklapp till barnen. Sen lite tyg och gummiband så vi kan färda julklappar till några andra i släkten. Och lillasysters julklapp :D
Sen lite godis typ skumtomtar, after eight, chokladtomte och annat som nu befinner sig väldigt vackert i en skål :)

Ja, jag erkänner. Jag är faktiskt besviken. Men jag tänker inte säga ngt till den jag är besviken på. Orkar inte tjafsa. Men det är ju trist? Jag tycker det är fult att ljuga iaf. Och Mija, jag vet att du vill veta men det kan vi ta på msn. Inte via bloggkommenterarer ;)
Och som vanligt lägger jag till att detta inte handlar om någon familjemedlem eller så. Så det inte blir några missförstånd från deras sida.

BTW Mija! Jag hittade en bild på min outfit i min mobil. Jag minns inte ens att jag tog den och den är så suddig så man måste kisa för att ana att det är jag. Jag KANSKE var onykter när jag tog den, KANSKE!
Jag tänker härmed skämma ut mig och publicera den. En mindre suddig bild kan ordnas om det verkligen behövs ;)

Håll till godo och skratta inte för mkt. Hehe

Nu ska jag ut och leka lite i snön och sedan dricka glögg och mysa med älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: guud vad härligt för dig! Jag får inte lov förrän den 19:e :/ ingen vila alls!

2008-12-11 @ 22:36:30
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Mija

Hahah okej msn då ;) ja jag är nog lite nyfiken.



Det var inget att skratta åt, jättefint. Härlig grön färg med.



Mysigt med riktig gran! Vi får vänta tills vi har större plats och bebisarna är större ;)

2008-12-11 @ 22:43:40
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Varför ska du skämma ut dig för, du var ju skitsnygg i det :)! OCH JAA MASSA SNÖÖÖ! Fast just nu är snön mindre rolig ;/ jag ska till karlshamn för första gången i mitt liv snart, lite nervöst. Hoppas vi ses ikväll, det hade varit sååå trevligt :) Puss puss

2008-12-12 @ 10:45:43
URL: http://hannahelais.blogg.se/
Postat av: Mija

Hörrududu, säg vad vi INTE har mer av här ute än i stan.. SUCK!

Om det regnar och blåser lite i stan, då har vi storm och ingen el här ute.. Det är ALLTID sådan jävla skillnad.. haha..

Man kan märka det bara man kör på väg hit, är som o köra in i ett helt annat land. ;)

2008-12-12 @ 11:57:38
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0