Smarting

Nu har jag suttit här och snurrat rundor på det stora internätet och haft skoj sen kl 15. Jag har varit supderdupervrålhungrig sedan dess, om inte lite innan. Men jag blir inte färdig till att gå till köket, det är så låååååångt. Hopplösa människa!

Om två timmar har vi styrelsemöte. Sent idag. Hoppas det går snabbt. Har varit och ränt så mkt på kåren redan idag ju!

Jag har fixat adams present, han fyller år i mars :D
Skönt att vara ute i god tid iaf :)
Han blir säkert supderglad. Annars blir iaf jag ledsen!

Imorgon är det Dammiddagen som gäller :D
Massa fina flickor som ska äta trerättersmiddag och se på när massa halvnakna killar spexar. Skoj!
Jag är bara halvnöjd med de kläderna jag ska ha, men det är bara för att jag är för tjock för dom här superfina balklänningsklänningarna och allt annat sådant där riktigt tjejigt. Men men, får väl ta det ett annat år. Har ju börjat träna nu iaf! Fastän vi inte gjort det på två dagar nu :(

På fredag åker vi till Kiel också. Det ska bli riktigt mysigt. Sticker tidigt tidigt på fredag och kommer hem söndagkväll. Sova på hotell, gå på julmarknad och myyyyysa. Jag, Minfin, systeryster och Molnet :D
Dricka massa varm choklad, titta på allt fint som brukar vara och sen avslutas resan på bordershoppen :D:D
Har aldrig varit i Kiel, brukar åka till Rostocks julmarknad men detta blir nog mys också tror jag..

Nej, nu banne mig får jag gå och ta en macka!


Kommentarer
Postat av: Mija

Men alltså, vad är mjöd?



Vart har du börjat träna någonstans?



Kunde vi inte få se en bild på dammiddagsoutfiten? :)

2008-12-02 @ 21:34:30
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Joan

Det gick ju ganska snabbt, en timme typ :)

2008-12-02 @ 22:08:46
URL: http://joanpann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0