Utmaning

Eftersom jag inte är så seriös som alla andra får ni helt enkelt en bild på vad jag har i min handväska. Eftersom jag egentligen inte använder handväska så ofta är den himla städad. :)
Tack Mija för utmaningen!



Som ni ser har jag en penna, ett suddi, ett gammalt kvitto, ett örhänge, handsfree, nycklar, plånbok och min medicin  i min minihandväska. Den är ungefär hundra år gammal denna kära väskan. Men jag älskar den ändå. Även om jag har en annan vit fin som är superstor som jag också gillar men jag hittar inte den just nu :P

Jag utmanar:
1. Hannah
2. Joan
3. Jenny
4. Thérèse



1.Lägg upp en bild på vad du har i din väska
2.Länka till den bloggare du blev utmanad av
3.Utmana 4 andra bloggare
4.skriv i deras blogg att dom blivit utmanade!


Sådär!
Nu är jag färdig!

Kommentarer
Postat av: Mija

Kul att du gjorde utmaningen :) Alltid spännande!

2008-12-21 @ 17:54:31
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh heerregud min skapare du vet att jag kånkar runt ´på en ryggsäck va? ;D well det kommer nog upp en bild på skiten senare ikväll, jobbar till halv elva ;/ puss tack för igår

2008-12-22 @ 19:37:34
Postat av: Mija

Massa skit med jobbet. Kan inte säga något om det här! :/

2008-12-23 @ 00:04:10
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Thérèse

Hmpf.. Och ingenting har hon skrivit om våra bravader när jag var nere sist... Men tycker om dig ändå :)

2008-12-23 @ 00:41:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0