Frivecka

Äntligen! Nu har jag en hel veckas ledighet!
Men jag förtjänar det helt klart ;). Jobbade 56 timmar förra veckan varav 32 var natt. Det är rätt massa många timmar!
Men det var inte så jobbigt som jag tänkte mig. Men när jag gick ut från fabriken imorse och visste att jag inte skulle komma tillbaka på en vecka då var det rätt trevligt :)
Synd bara att min fin har sin 56-timmars vecka nu. Han är bara ledig imorgon. Tror vi ska gå på stan då. Har sagt i över en månads tid nu att vi ska göra det. Men eftersom vi aldrig är lediga samtidigt har det varit svårt.
Therese kommer också hit i veckan, det är något jag ser fram emot. Saknar henne, var jättelängesen vi sågs! Dumma Karlskrona!
Vi ska ha roligt på kristianstadsdagarna är det tänkt.
Hoppas på bättre än min fin hade på Killebom. Han fick böter på 500 spänn! För att han drack alkohol på stan. Det har aldrig varit problem innan men iår hade kommunen bestämt att det inte gick längre. Min fin, hans bror och hans brors kompis delade på en öl och precis när Min fin tog ölen och drack upp det sista kom polisen. Typiskt. Den var ju tom när polisen kom fram och tomma burkar fick man ju ha. Eller oöppnade. Nåja, så är det iaf. Jag får vara försiktig i stan :)

När jag börjar jobba sen har de där grabbarna gått på semester som jag jobbat med nu. Lite skönt. Hoppas de andra är trevliga :)


"Det är bekvämt, jag lovar!"
Nej, Dio är inte alls knäpp eller så.

Har upptäckt att de få bilder jag har här på bloggen är på barnen. Förutom travers-bilden. Men så intressant är mitt liv då? Barnen är det enda som finns? Njae, men jag orkar inte. Jag är ingen människa som fotar allt. Även om det bitvis hade varit trevligt. :)

Jag tvättar så måste nog avsluta..

Kommentarer
Postat av: Mija

Söt bild på kis. :)



Vilket hus är det ni är intresserade av förresten?

Kram

2008-07-07 @ 21:33:17
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Mija

Men hallå? Har du gått o dött? :S

2008-07-29 @ 21:52:48
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0