Åhh

Jag har precis sett VÅRT hus på nätet. Det var precis som vi har pratat om. Vi pratade om det senast i torsdags om hur vi ville ha vårt hus och nu idag hittade jag det på nätet. Exakt alla saker vi nämnde finns med. Helt knäppt.
Och jäkla skit att man inte har en 5 miljoner på kontot nu. Absolut inget hus vi kan köpa nu men det var så fiiiiint!
Varför kunde det inte bli till salu om sådär 4 år? När både jag och min fin pluggat klart och förhoppningsvis har jobb.
Nåja, det finns fler :)

Idag har jag inte gjort något vettigt med mitt liv. Diskade innan, handlade, spelat tvspel och suttit här. Det är typ min dag. Är så himla trött. Sov till 12!!! Lite över 12 timmar. Hemskt. Men jag är fortfarande trött och skulle kunna somna när som.
Min fin slutar snart jobbet. Han har sin bror med sig idag.

Nästa vecka jobbar jag alla dagar utom tisdag. Natthelg dessutom. Men sen är det en frivecka! Härligt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på dock. För min fin är ju en vecka efter mig i schemat så då jobbar ju han alla dagar utom tisdagen. Men ska iaf lite på kristianstadsdagarna, tivolirock och sen kommer Therese. Skoj skoj!
Veckan kommer väl gå hur snabbt som helst bara för att jag är ledig. Har så mkt jag vill göra.

Har lite ångest. Kent spelar i Helsingborg i sommar. Jag är ledig den dagen och dagen efter. Men vet ingen som vill gå med mig och själv vill jag inte gå. Och dom ska ju pausa turnerandet på obestämd tid sen. Hmm.. Nåja nåja.

Ska se Iron Maiden iaf i juli. Har tagit ledigt lördag och söndag för detta. Det ska bli skoj. Andra gången jag får se dom nu. Vet inte riktigt hur vi ska göra dock. Sova på hotell eller köra hem direkt? Inte en aning. Hade gärna kommit lite tidigare på lördagen så man hade kunnat gå omkring lite. Gillar Göteborg!

Nej, nu ska jag greja innan dom kommer..

Kommentarer
Postat av: Mija

haha vad grymt. :) vad gjorde ni i näsum? Vi va iofs hos alles jobbarkompis och åt.. :)

2008-06-29 @ 20:16:19
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Mija

vad kul med iron maiden :))

Synd att du inte hittar någon till Kent. Sorry but i dont like ;)

Allt bra annars? Jobbar och sliter?

Kram

2008-07-02 @ 21:54:56
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Mija

Det är väl därför jag är så flitig.. Jag vet själv hur skoj det är o snoka bilder o så.. Så fram med kameran!! Nu får du ägna minst en halvtimme per dag åt bloggen.. okej? ;))



ha de gott. kram

2008-07-02 @ 22:28:03
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Mija

Hej!

Vad konstigt att han inte fick. Han är ju inte så mycket äldre än oss. Men nää, väldigt onödigt.

2008-07-04 @ 19:17:33
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Mija

Men leverkorv och kaviar är JÄTTEGOTT. Tilläggas ska dock att osten faktiskt blivit för gammal (innan vi ens öppnat den). ;)

2008-07-04 @ 19:19:26
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0