Bitter

Hejhej!

Känner mig oerhört irriterad idag. Har huvudvärk och konstig träningsvärk precis vid hjärtat. Svårt att röra mig för det hugger där hela tiden. Läskigt.
Är så trött med men kan ju inte sova nu. Skulle jag bara vakna med ännu mer huvudvärk. Men får väl vila lite ikväll innan jag ska till jobbet. Första natten ikväll. Kommer nog somna när jag ska köra hem. Skönt är att min fin jobbar förmiddag imorgon så han börjar när jag slutar och när han slutar vid två är det lagom att jag går upp. Bara bebisarna som stör mig imorgon när jag ska sova. Eller ja, bara o bara.....


Myskisar som gärna gosar ihop


Ganska mörk bild men hans lilla söta tunga sticker ut som vanligt :)


Elliot tyckte att han visst fick ligga här. Så nästa år när vi ska plantera får vi köpa ny. För denna är nu sönder. Skurk! Men en söt skurk iofs....

Nåja, nu borde jag ätit frukost för längesen. Och tagit min medicin. Hmm. Inte alls förvirrad..

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Mija

Haha, jag trodde jag råkade klicka in på min egen blogg. Jag har samma design som du fast jag bytte bakgrund. :)



Sånna söta kisar! Mys.. Men vad ligger han i på sista bilden?



Usch hoppas nattskiftet går bra.. Men det gör det säkert.. På jobbet är det ju säkert lätt för man blir inte så trött när man är igång.. Läskigast är ju klart när du ska hem ja.



Jaha, du var där ofta med honom.. jo. då vill man ju ha en annan stad o åka till.. Men gbg är ju jättemysigt också!



Kram

2008-06-16 @ 20:00:39
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0