Orolig

Alldeles strax ska jag köra iväg för att köpa lampor till bilen. De har gått sönder och jag ska besiktiga bilen 10.35.
Det är nervöst! Pärlan har praktiskt taget stått stilla 1½ år.... Batteriet var stendött så har lånat min fins änsålänge. Men ska se om jag hinner bort till hans föräldrar och låna batteriladdaren innan jobbet.
Idag är första gången jag ska jobba på riktigt. Bara varit på introdag och kurs två dagar. Det är nervöst!
Vet ju inte var jag ska vara, vilka jag ska jobba med och vad jag får göra! Idag och imorgon jobbar jag 14-22. Sen är jag ledig helgen och mån tis är det dags för första nattpassen. 22-06. hur ska man vara vaken så länge? Jag vetefan. Men iaf. Det går nog bra.. Sen är jag ledig ons o otors.. Sen midsommarhelgen jobbar jag förmiddag. Eftersom det är helg lör o sön är det 06-18. Dvs 12 timmar!! Men hela helgen, 32 timmar har jag massa pengar!

Nåja, nu måste jag göra mig iordning och köpa lampor o sen besikiga... usch vad nervöst. Önska mig lycka till!!


Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Mija

Vad härligt.. Vill också resa utomlands. Vi ska bege oss till sthlm i år igen.. Så där lär ju gå en hel del pengar på boende, mat och shopping.

Lite pengar har jag använt för o betala av gamla lån till mamma och så har jag kladdat lite ;)



Låter skönt o slippa ta lån.. Det är ju verkligen smart så som ni gör..



Kram

2008-06-12 @ 21:42:31
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0