Gotland

kom hem inatt vid tolv ungefär.
Ont i kroppen, mest nacken, bränt mig på näsan, inte duschat på 3 dagar, bakis och helt slut.
Men detta var det roligaste jag varit med om. Träffat så sjukt många människor (det var 1001 anmälda +folk som kom ändå). Vädret var förvisso ganska kasst, men ändå. Skrattade så tårarna rann flera gånger. Underbar stämning. Dit ska jag igen!
Nu tänker jag inte berätta mer om det. Det skulle ta ungefär hela dagen..!

Och jag ska egentligen komma igång med plugg nu. Har matteprov om 4 timmar!
Ska bara....

Kisarna var överlyckliga när vi kom hem. Dio sov på oss inatt och Elliot låg bredvid mig. Han lät mig tillochmed hålla om honom hela natten! Myskisen!

NU ska jag plugga!

Även om jag inte vill... haha

adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0