Hmm

Förra veckan hade jag 5 prov. Har fått reda på 4 av dom. Det gick bra :)
Det andra tror jag också..
Gjorde prov idag med som jag klarade.. Har samhällsprov imorgon som nog med går bra..
Sen är det sista provet på måndag. Underbart!
Blir inte mkt semester för mig i sommar.. Trist. Och jag och min fin jobbar inte samma skift heller. 10 dagar har vi gemensamt ledigt.. Känns ganska trist faktiskt.
Men ska väl inte klaga, får ju pengar. Något jag inte alltid tycker är lika viktigt som att träffas men alla jag pratar med tycker så. Hmm..

Äsch, orkar inte skriva mera här. Dags att sätta igång och färda arbetet istället.
Jag känner mig en aningen irriterad idag. Hmm.

Kommentarer
Postat av: Mija

Skönt o snart va färdig va? :)



Låter dock inte som någon rolig sommar för er tillsammans. Och det är sant som du säger. Får man ingen tid alls tillsammans är pengar inte lika mycket värt. Man behöver tid tillsammans! Du fick alltså det här personlig assistent jobbet eller?



Kram

2008-05-28 @ 09:07:48
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0