Inte frisk

Är rädd att min Dio-kise är lite knep. Han har hittat en kartong som han nu sliter sönder för glatta livet. Hälften av bitarna äter han upp och hälften strör han över hela golvet. Tack kisen :)
Han är besatt i skonsören, tandpetare, sugrör och kartong. Man skulle kunna tro att han inte får någon mat så han äter vad som helst! Jag uppskattar det dock inte. Mina stackars skosnören är ju obefintliga på ena skon!

Egentligen... borde jag packa nu. Imorgon kl 16 beger vi oss mot Gotland. Som enligt bokningen 1000 andra också ska. Vi ska bo i Kneippbyn. Hehe. Det blir nog skoj hoppas jag! Om inte annat har jag aldrig sett Gotland.

Det jobbiga är att jag nästa vecka nu är uppe i 5 prov............
Har 8 kvar totalt och två arbeten. Påminn mig om att börja skolan i tid nästa gång och inte börja en månad senare än alla andra....!

Nej, nu är det dags att sätta fart här!

Hejhej o godnatt snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0