Självmordspilot

Long time no see!
Min fin har både varit iväg och kommit tillbaka :)

Jag hr några hektiska veckor framför mig. Hade prov idag. Ska färda två arbeten.
Imorgon ska jag gå bredvid inför sommarjobbet och sen lämna in mina arbeten. Ha styrelsemöte med.
Onsdag har jag prov.
Torsdag åker vi till gotland och är där fram till söndag.
Måndag prov
tisdag prov
onsdag gå bredvid
torsdag prov
fredag prov.
Sen är det lite lugnare... Yeaj!

I lördags hade vi ett gäng här och hade superskoj! Men detaljerna är lite suddiga.. haha.. Har tre blåmärken och träningsvärk iaf.

Igår skulle vi ha kalas för kisarna för Dio fyllde 1 år i fredags och Elliot fyller 4 på torsdag..
Men det höll på att sluta riktigt illa för jag saknade Dio och börja leta efter honom. Hittade inte honom NÅGONSTANS. Gick ut på balkongen och upptäckte att fönstret var öppet. Fick sådan smärta i magen. Rusade ner och trodde jag skulle hitta Dio helt sönderslagen. (bor ju på andra våningen, många meter upp) Men hittade inte honom någonstans. Till slut så prasslade det i några buskar bredvid mig och min fin såg en skymt av Dio. Med mycket lockande så kom han sakta sakta mot mig. Trodde han var rejält skadad eftersom han gick så långsamt!!
Men efter undersökning hittade vi bara ett sår vid munnen. Men han har varit väldigt stel och försiktig. Stackars min bebis!!

Nåja, allt slutade lyckligt och nu ska jag bort till Therese!

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0