Sommar

Det känns somrigt ute idag. Jätteskönt väder iaf!
Jag har nästan semester nu då jag bara har ett prov kvar, som är på måndag. Det är ju massvis med dagar att plugga på!
Fick för övrigt VG på mitt samhällsprov förra veckan, får jag bara G på det jag gjorde igår får jag VG i betyg. Gott :)
Historia fick jag G i betyg och det är jag faktiskt nöjd med.. Läraren är ganska speciell och jag har lite svårt att förstå vad han vill ibland. Plus att vi bara mest sitter och löser korsord på lektionerna.. Inte så nyttigt.
Har sökt in till nästa termin också. Fattades bara 100 poäng till fullständigt gymnasiebetyg (yippey) men vill ju ha pengar så fick läsa fyra ämnen på 100 poäng vardera. Det känns lite bättre än denna termin då jag läste 5. Men samtidigt är det B- och Ckurser jag ska ge mig in på nu, lite tuffare. Förhoppningsvis kommer jag börja i tid men jobbet slutar den 31 augusti medan skolan börjar den 18. Inte bra. Jobbar iofs skift så kan ju vara i skolan ibland :)

Nu tänkte jag testa min epillator (eller hur det stavas). Ajaj.
Sen är det dags att duscha och göra sig iordning. Sen ska vi till "Förspelet" och ikväll ska vi till "Klimax".
Det låter ju inte alls dumt, eller hur? Värsta snusket? Nej, det är lekar och grejer på förspelet och klimax är egentligen bartömningen på kåren, men det får inte heta så längre eftersom det uppmanar folk till att dricka. Konstiga bestämmelser...!

Ha det bra i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Mija

Det låter ju bra med betygen och så. Härligt tjejen! Härligt att du också fått jobb där. Det ger ju bra pengar!

Vad är förresten en epillator?



Krfam

2008-05-28 @ 21:35:48
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0