Dumdidumdidu?

Igår var en mkt trevlig dag. Fast jag träffade aldrig mamma för hon var lite sjukig :(.
Men stötte på Mija istället, long time no see liksom.. Och så fikade jag med Ewa och gick på stan med Hannah. Mkt trevligt!

Idag skulle jag julstädat heeeela dagen, men det går inge vidare med det för tillfället. Jag stack över till syster och fikade istället och sen åkte vi till maxi och handlade..
Har iofs börjat på monsterdisken men det var inget roligt längre... Men kanske borde sätta fart så jag kan pynta liiite till :D

Adjöss, goodbye, vi hörs, det var trevligt att lära känna dig!

Kommentarer
Postat av: Mija

Ja det var jättekul att ses. Vi får se till att få tid till det nu när jag börjat mitt nya jobb! Det är bara så att tiden rinner iväg med allt man ska hinna göra..



Tack för tipset med stolen/bordet.

Det kan ju vara sant, för att hon ska känna sig högre, ha uppsikt och vara "viktigast" ;)

2008-11-26 @ 18:57:43
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0