Felåt

Hannah skäller på mig så nu bloggar jag meeeera :)

Idag är jag dödens död. Varit hektiskt förra veckan. Rockpub, kalas i Näsum, bröllopsmiddag, Göteborg och fars dag-firande. Allt detta inklämt på en pyttehelg.
Men det har varit väldigt skoj!

Jag börjar få lite såhär smått panik. Idag när jag kollade vår bank hade vi 100 spänn på kontot. Det är ju inge vidare... Men hur många miljarder jobb man än söker så blir det inte bra. Måste resten av världen också söka dom jobben?
Inte roligt att vara arbetslös. :(

För övrigt. Om man snackar skit om någon, och sen när någon får veta det och sen pratar med skitsnackaren får då skitsnackaren bli skitförbannad och säga att den personen inte vill bli inblandad? Blir man inte automatiskt inblandad när man väljer att snacka skit?
För att det inte ska bli några missförstånd eller annat säger jag bara att detta handlar inte om någon i min närhet. Ingen familj eller vän jag pratar om. Låtsas att det bara är teoretiskt, vad tycker du?

Jag följde Johannas råd och både färgade och klippte det. Urtjusigt om jag får säga det själv (haha). Bild kommer en annan dag dock.
Ungefär om en vecka kanske när den största förändringen skett........ Men den är hemlig fram tills dess.

Nu ska jag återgå till att söka jobb!
Sen ska jag koppla in den gamla hårddisken för där ligger mina hemmafruar. Jag vill se!


Ha det så där superfint!

Kommentarer
Postat av: Hannah

oooh nu blev jag nyfiken! Och bra att du bloggar ;D Och jag hoppas att du får ett jobb snart, det är så dumt att nästan alla ska söka samtidigt bara :( kramkrma!

2008-11-10 @ 17:36:09
Postat av: Mija

Tack det hade varit jättesnällt om du vill spara dem. :)



Har du klippt och färgat nu? Kuuul :) Kan du inte lägga upp bild nu? med en gång!!



Största förändringen? I ansiktet? Ska du pierca dig eller något?? Varför får vi INTE se hååååret?

2008-11-10 @ 19:08:07
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh va stolt jag blir, någon lyssnar på mig! hahaha.. Jag vill se nuuuuu! Ses snart?? :)

2008-11-10 @ 19:19:02
URL: http://hetagreta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0