Förlåt mamma



Dio pussade mig och sa förlåt för att han kräkt på 6 ställen i lägenheten och jag fått torka halva förmiddagen. Han är ju så smidig och kräker en stund efter jag precis torkat upp hans förra. Tröttsamt. Men nu måste han ju vara färdig?? Hade han låtit bli mina orkidéer så kanske han inte kräkt så mkt för han tål inte dom... Men hur lätt är det att förklara en sådan sak för en katt??

Jag håller på att julstäda idag men tog en paus nu. Gav mig på badrummet först och det går ganska bra.. har bara handfat, toastol, kattlåda och kakel kvar att rengöra.. Inte allt kakel men en del...
Jag vill vara färdig nu så jag kan börja pynta!!
På min städlista har jag 78 punkter i hela lägenheten. Jag har hittills klarat av 5 som var på toan.... Låååång väg kvar tills hela lägenheten är pyntad och strålande vacker... Men förhoppningsvis får jag hjälp av Min fin.. Men han är i skolan till 20 idag så kanske inte just idag...

Imorgon har jag en väldigt upptagen dag. Ska först träffa mamma en snabbis och äta bullar och dricka varm choklad :)
Sen ska jag på möte och efter det ska jag och Ewa fika och snacka skit och när jag är färdig med henne (låter lite knept att säga så ja) så ska jag träffa Hannah :)
Sen när jag kommer hem död på kvällen ska jag fortsätta städa.. För blir ju inte klar idag precis... d:

Nu ska jag äta en macka och sedan ska det fortsätta städas... Någon som vill hjälpa?? :D

Kramhej

Kommentarer
Postat av: Hannah

Wiee i eftermiddag ses vi :) så treeevligt :) pussåkram

2008-11-25 @ 09:06:52
Postat av: Joan

Naahw så sööt han är, Dio :D

2008-11-25 @ 09:50:28
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Mija

Så sött han pussas!

Men inte så skoj att han kräks!! Tyra ska bara äta på mina våreldar (höstglöd) men hon verkar tåla dem än så länge iallafall ;)

2008-11-25 @ 21:28:48
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0