Ingen hemlighet längre

Mmm, idag kom vykortet jag väntat på sedan förra onsdagen.
Efter jag suttit min tid på kontoret och sedan handlat lite grejer till middagen idag begav jag mig till stan.
Det var nervöst faktiskt. Detta är något jag aldrig haft i hela mitt liv. Inte ens på sommaren. Kanske en eller två ggr. Men annars är jag inte den typen. För de som känner mig vet att min näsa är helig. Jag får panik när något är nära den.
Men så kan det gå när man börjar bli gammal...........

                      

Jag har nämligen fått synfel och nu skaffat glasögon. Ser inte klok ut. Men man vänjer väl sig??
Har två par. Ett par röda och ett par svarta. Vilka tycker du ser bäst ut? Jag kan inte bestämma mig för jag ser rolig ut i båda och Min fin gillar de röda bäst...

Nåja, nu ska jag ta på mig en toga och förbereda. Snart bege oss över gården på Micka&Dannes "förena skåne med danmark-fest". Eller Toga-fest eller Målfest. Eller vad man nu vill kalla det. Kärt barn har många namn!

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Mija

Absolut nummer 2.. Alltså den med bara ram upptill. Snyggt snyggt!

2008-11-15 @ 16:33:48
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Johanna

OMG! Välkommen i klubben "vi-med-gloögon"! Du ser så vuxen ut :) Jag gillar för övrigt bägge paren..

2008-11-15 @ 20:20:21
URL: http://hetagreta.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag gillar de andra, men det vet du redan :) Och jaa välkommen till klubben :) undrar om det inte är vanligare att folk har glasögon än att de inte har det snart :) pussåkram

2008-11-17 @ 12:43:55
Postat av: Anonym

det är coolt med brillor! Håller med Mija, nummer två är klart snyggast (:

2008-11-18 @ 22:04:17
Postat av: Cecilia

Jag håller med Adam om de röda. Fast sen å andra sidan är jag lite partisk eftersom jag tycker att rött är den snyggaste färgen på bågar ;D

2008-11-20 @ 09:41:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0