Trötta

Vi har städat hela dagen. Mest jag och Dio. Elliot har bara legat och sovit, men i närheten hela tiden.
Så nu är vi trötta hela högen. Men jag har lovat att göra det lite magiskt nu när Minfin sover, som hans mamma gjorde när han var liten. Dvs han sover och jag pyntar halva natten så när han vaknar imorgon är här strålande vackert :)
Hans mamma gjorde det iofs inte såhär tidigt, men ändå.
Kisarna kommer nog hålla mig sällskap även om det inte är lika aktivt som innan. Tack gode gud för det iofs då Dio är VÄLDIGT nyfiken. Måste lukta och greja på allt jag pysslar med och hänga över allt. Men söt är han.
Men iaf. Nu ska jag göra det fiiiint.

Godnatt allesammans från oss

och ja, det är vårt mjöd som jäser i bakgrunden, haha

Kommentarer
Postat av: Mija

Hehe ja jag kan tänka mig att han gillade lejonet ja, den vågar ni väl inte ha framme nu? Jag vet det är hemskt att tänka så. Haha. Jag blev skitarg första gången det var någon jag inte minns som sa 'men stackars katt vad ni är elaka och har det mattan. Hon längtar ju efter sin mamma och tror att hon kan hitta bröstet där' för hon burrar ju ner hela näsan i den. För som du säger, vi är faktiskt de bästa mammorna för dem. De hade nog inte kunnat ha det bättre, inte ens med sin riktiga mamma. :)

2008-11-27 @ 12:27:50
URL: http://mijasegen.blogg.se/smycken
Postat av: Mija

Ja du kan tro jag blev arg första gången jag fick höra "stackars katt som tror att mattan är hennes mamma, hon letar ju efter bröstet, så synd om henne." Blläää.. minns inte vem som sa det. MEn hon ligger ju och borrar in hela näsan i mattan precis som en kattbebis till mammans tutte.. Men ändå.. Vi är ju de bästa mammorna för dem! De har det säkert bättre nu än de hade haft med sin egen mamma. Visst?! :)

2008-11-27 @ 21:55:08
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh vad gulligt :) Jag hade nästna lite velat att nån gjorde så för mig, fast jag älskar ju att pynta så det hade kanske varit dumt ;D trevligt att ses igåår även om det inte blev så mycket och så länge :) pusspuss

2008-11-29 @ 12:47:07
Postat av: Mija

alltså.. hm.. mjöd?

2008-12-01 @ 22:20:49
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0