Tufft

Helt plötsligt har jag sjukligt många läsare. Vad skoj :)

Om en timme ska jag gå över till syster och dricka kaffe. Det är väldigt skoj att ha dom så nära.
Igår var vi och såg film hos dom. Haha.

Min fin var riktigt duktig igår. Är så stolt :)
Gjorde fondue och vi drack vin för att fira. Hihi.
Jag är inte lika duktig. Men jag jobbar på det :D

Nu är det ju så att jag tagit bilden med min mobil så kanske inte den bästa.
Det ser mer uppklippt ut i vanliga fall d:

Ser lite lagom mongo ut :)
Får ta bild sen om ca en vecka när stora förändringen skett...

På fredag är det målfesten och lördag har vi i king teambuilding :D
Vad ska ni göra i helgen?

Eventuellt kommer min fins pappa hit i eftermiddag så tänkte städa lite nu. Haha.
Kan ju inte se allt för jävligt ut. Vilket det förvånansvärt nog inte gör såg jag nu.... Men diska borde jag kanske.


Jag förstår mig inte på alla.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tjadu jag ska jobba på fredag och sen hem till laholm för farmorn min fyller 75 så jag får agera fyllechaffis till halva släkten men det ska nog bli skoj ändå :) vad jag är nyyyfiken ;D Jag är så nyfiken av mig förstår du så jag kan bli helt knäpp! men jag älskar överraskningar och nu när jag är vuxen (tja relativt i alla fall) så har jag lärt mig kontrollera min nyfikenhet ;D kramkrma

2008-11-11 @ 18:30:42
Postat av: Mija

Najs. Du har haft det så innan med typ?

Vart klippte du dig?



Kan du avslöja nu vad som ska hända? Jag dör av nyfikenhet!! Är det något med ditt utseende? Ansiktet? Kroppen? Avslöja något iallafall! :)

2008-11-11 @ 20:25:48
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Joan

Men heeeej Emma, inte visste jag att du hade blogg :D Så kul :D

2008-11-11 @ 23:12:40
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättefint!!! Nu blev jag med sugen på att piffa til håret lite. ;) Vad är det för stor förändring?? Jag klarar inte av sånna gåtor!! Måste veta!! Nuuuuuu! moahaha Ryktet om Di är förövrigt sant :) dock tror jag hon vill berätta det själv, så schhh!

2008-11-12 @ 08:55:47
URL: http://hetagreta.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hahah jaa du ska göra nån förändring om typ en veckan ;)

2008-11-12 @ 10:24:42
Postat av: Mija

När ska du klippa så kort som jag då? ;)



Var det bra på catwalk? blev du nöjd?



Ska du tatuera in någon eyeliner eller så? Fixa brynen? SÄÄÄÄG!

2008-11-12 @ 21:36:04
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Haha jag vet vad för förändring som kommer ske :D Fin hårfärgen blev :)

2008-11-13 @ 07:44:13
URL: http://natima.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0