Fika

Ska alldeles strax göra mig iordning för att sedan bege mig mot stationen. Ska möta syster och sen ska vi in till stan och fika. Det ska bli mkt trevligt. Vi umgås himla mkt nuförtiden. Det är bra!
Kommer kanske bli ännu mer när hon strax flyttar. Bo rätt över gården! Det är bra!
Ska bara lillasyster göra likadant tycker jag! 50 mil bort är alldeles för långt borta!!

Jag har haft sådan huvudvärk idag så inte gjort något vettigt än. Det börjar släppa nu förvisso. Men det är ju så dags!

Jag har sagt väldigt länge att jag ska klippa mig. Men vet inte hur. Och vet inte var. Undersöker olika frisörer just nu. Egentligen är jag sugen på att färga håret också. Men det tycker inte Min fin om (eller någon annan i släkten) men jag vill. Måste jag lyssna på dom? Min hårfärg kommer ju tillbaka!

Borde jag klippa och färga?? Kanske inte lätt att se när jag har diadem?
Nåja nåja..

Nu måste jag greja innan systers tåg är framme!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Mija

Hehe nej hann inte det om jag ska vara ärlig. Får ta och göra det sen, hade bara precis tid till att svara. ;)



Men vad synd. Hur kommer detta sig? Söker du jobb o så?



Nja de går väl helt okej på jobbet.

2008-10-15 @ 19:41:30
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag säger: Klipp å färga!! Det är ju sååå roligt at förnya håret lite ibland, man känner sig som en ny människa :)



Näääär kan vi seeeeeees?

2008-10-16 @ 14:47:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0