Fy skäms

Jag vet inte vad det är för fel på mig nuförtiden. Idag sov jag nästan till ett. Eller ja, sov och sov. Låg i sängen till ett med en fruktansvärd huvudvärk som kom någon gång vid åtta. Så är alla mina morgnar nuföritden. Kanonhuvudvärk som kommer tidigt på morgonen och jag ligger kvar läääänge i sängen pga detta.

Martin var hos oss igår. Det var mkt trevligt faktiskt.
Innan han kom hade vi mysmiddag, Min fin åt räkor (usch) och jag åt majskolvar. Tända ljus och mousserande vin :)

Eventuellt ska jag hjälpa Micka att flytta idag. Lite lådor som ska upp i förrådet. Helt sjukt, på lördag flyttar dom. Kändes som en evighet sen dom fick lägenheten men nu är det nära. Sen bor dom 30 meter från oss. Rätt över gården bara. Läskigt dock att vi ser in i deras sovrum. Dom måste veva ner om kvällarna/dagarna!! Annars får dom betala psykolog till mig :)

Jag vill till maxi och handla. Fick deras reklamblad idag och där var massa gott. Vi ska ju ändå handla idag/imorgon. Helst idag eftersom jag ska till läkaren imorgon, mormor o Jessica kommer och sen har vi styrelsemöte. Massa saker liksom.

Ser inte fram emot läkaren imorgon. Fastän jag tar min medicin 4 ggr om dagen händer det inte så mkt.
Har det inte hänt tillräckligt imorgon ska jag kontrolleras mkt nogrannare hädanefter. Det känns jobbigt.  Speciellt om det inte hjälper då heller. Har hittills inte hittat något som faktiskt hjälper... Medicinen har bromsat upp det hela lite. Men inte helt.

Nåja, nåja. Nu ska jag städa :(

Adjöss goodbye

Kommentarer
Postat av: Mija

Men Usch. Har du nu problem med magen igen. Medicin 4 ggr per dag låter jobbigt. Vad är det för svacka då? Låter inte kul. Har du fixat håret än? Jag tycker absolut att du ska klippa och färga. Du känner väl mig, ska det göras så ska det göras ordentligt! :)

2008-10-27 @ 22:38:09
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Mija

Jag hade skrivit ett meddelande till dig via mobilen som inte verkar kommit fram :S



Varför äter du medicin?



Pluggar du inte nu? Eftersom du hade sovmorgon.



MaxiCall heter det som jag fått jobb hos. Tack :) Det är mycket spännande.

2008-10-31 @ 22:06:44
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nejdå vi är hemma nu :) Men det var leeskigt, han fick nåt läskigt anfall, antagligen feber. Nu har jag tvingat honom till att låta mig sova här så jag har koll på honom :P Kramkram

2008-10-31 @ 23:14:08
Postat av: Hannah

BLOGGA MEEERAAA! ;D Hoppas du hade det skoj igår, jag tror jag håller på att bli sjuk med nåt, så jag var rätt så sleten :( baaajs om jag blir sjuuuk :( kramkram

2008-11-08 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0