Jaja

Jag vet, jag är inte bäst på att uppdatera min blogg..
Jag kan inte hjälpa det. Har för mkt annat att göra... Eller nj, det har jag inte egentligen va?
Jag läser ju inte så mkt i skolan för tillfället och har inget jobb. Och inga pengar......Men men, vi lever och mår bra än så länge :D

Vi har skaffat gemensamt konto. Det känns lite tufft. Jag och min kära sambo har gemensam (på riktigt) ekonomi!

Sitter hemma hos mamma just nu. Hon lagar mat så smet in här. Vi har varit duktiga idag. Dom håller på att klippa häcken så jag har grejat med att klippa grenar och springa med grenar och allt möjligt. Mamma också såklart.
Vill med ha en trädgård faktiskt. Men inte än. Herregud vi tar ju knappt hand om vår lägenhet för tillfället. Skärpning! Tur familjen kommer på fredag så man kan städa ordentligt tills dess!

Egentligen händer det inte så mkt i mitt liv just nu tror jag. Måste tvinga Min fin till att gå hem till Marcus så vi kan få officepaketet nu när vi ominstallerade datorn. Annars kan jag ju inte söka jobb precis. Det är ju himla dumt!

Ska till läkaren på torsdag. Min medicin funkar faktiskt bra så jag vill behålla den. Men måste bli bättre på att ta den regelbundet. 4 ggr om dagen är inte lätt att komma ihåg!

Tycker det är lite fnissigt att Malin spridit rykten om att hon mött mig när jag var gravid i våras och sen i  somras hade hon mött mig med barnvagn. är det någon mer än jag som missat att jag har barn??? För vad jag vet har jag inte gått med katterna i barnvagn. Speciellt inte i Bomölla.

Nåja, nu ska jag och mamma umgås lite innan jag ska köra hem..


hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Mija

Jo det är ju lite kul att snoka. ;) Men bra att du får reda på ändå ju. Usch för att bo kvar i bromölla :S



Hur är allt med dig annars? Vad gör du nu, pluggar?

2008-10-14 @ 20:58:37
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0