Flumidum

Sidådär kl 16 sticker vi! Ska hämta upp söta Hannah då ungefär. Sen ska vi till Ronneby och bästaste Flummen! Förstår mig inte på människor som kan åka dit men inte gör det. Kanonväder, massa skoj lekar, alla vänner, lite dricka och bara njuta av läget. Flummen är skoj sjutton!
Alla minnen man har från de andra åren. Capsningen, pricka molnets mun med öl från andra våningen, mitt namn som jag fick där, alla stevens påhitt, tkila från nykter till jättefull på 5 min och massa massa annat!

Dessvärre har jag skadat mig lite. Sträckte en muskel i bröstkorgen igår så har jättesvårt att röra min arm för det gör så himla himla ont! Och minfin blir aldrig färdig till att göra en mitella-grej så armen kan vara stilla och avslappnad. Och jag kan inte klippa med vänsterhanden, det är sant!
Nåja.

Nu ska jag klä mig och fixa mig iordning. Platta hår typ då det står åt alla håll :D

Hejsvejs!
Vi ses på Flummen hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag fann din blogg whoho men jag fick leta ett tag



Hoppas att du hade det jätteskoj på flummen :)

2009-04-26 @ 23:02:19
URL: http://kratzek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0