Galet

Nu har jag återhämtat mig från Flummen. Det var roligt som tusan iår (igen)! Det enda jobbiga var sovsalen för seriöst NEJ man får inte plats 25 pers i det pytteutrymmet. Vad fick det plats egentligen, 8?
Får tacka Ola för att han kl tre på natten räddar vårt gäng och ger oss en ny sovsal. Dessvärre var dom som bodde där inte överdrivet snälla. Dom festade där inne och på lördagen hade dom sittning där så vi fick inte ha våra saker kvar. Sen snodde någon dum person lite av min sprit och mitt blannevann. Man kan faktiskt fråga!
Men annars så. Det mest jobbiga är ju att jag brände hårbotten så kan inte borsta håret. Det ser inte alls klokt ut :)

Idag är en tråkig tvättdag. Ska tvätta om en timme och ser egentligen inte alls fram emot det. Får hoppas att den ena tvättmaskinen är lagad så vi åtminstone har två. Annars hinner man inte många tvättar på tre timmar (ungefär hälften så många som när båda fungerar ;) )

På onsdag ska jag upp tidigt och sticka till mammsen :)
Torsdag är det brännboll. Tror ASS har ett lag men för att vi ska ha en chans att vinna är det nog bäst att jag inte är med :D

Nu orkar jag inte svamla längre!

Kommentarer
Postat av: Maggan

jo, va med och spela brännboll ;D

2009-04-27 @ 12:47:37
URL: http://magganftw.blogg.se/
Postat av: Joan

Jaaa vi kommer fan äga på Valborg :D Vi är ju bäst!!! (på att sitta ner o dricka öl o mobba alla seriösa... ;D)

2009-04-27 @ 16:01:31
URL: http://joanpann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0