Grattis

Idag är det minsann min födelsedag!
Jag älskar att fylla år. Alla som ringer som man aldrig hör av annars, alla fina presenter och allt.
Det är skoj :)
Älskar iofs när alla andra också fyller år då det brukar bli tllfälle att träffas då. Borde träffa släkten oftare... Nåväl!
Det är kanonfint väder idag. Det är trevligt!
Är hos mamma och hon har bjudit på frukost och ska bjuda på middag och fika också. Skoj. Ska pela lite spel när jag är färdig här också. Sen ska jag hämta minfin :D
Han ska laga mumsig mat till mig och jag vill helst till Åhus och äta glass också!
Imorgon blir det fest. Det ser jag fram emot :D

Massa människor som ringt änsålänge. Och alla är förvånade över att jag är vaken, haha. Känner dom mig så väl? Jag gick faktiskt upp innan sju, det ni!

Eftersom jag och Minfin gav varandra en hotellweekend i födelsedagspresent föra en månad sedn blev det inte så mkt present idag men fick presentkort på IKEA! Jag vill så gärna diiiiit. Nu har jag massa pengar där. Och känner att jag verkligen vill handla. Hehe. Är himla sugen på den dära tvbänken. Ska kolla hur mkt som fattas. Ska även göra alla undersökningar som finns från ipsos så jag får poäng att växla in till ytterliggare presentkort.
Ska tjata på Minfin så vi åker dit någon gång. hehe

Nu ska jag och mamma umgås!

Grattis till mig ännu en gång :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Grattis grattis vi ses imorgon! ska bli såå kul PUSS

2009-04-17 @ 13:24:28
Postat av: Sessan

GRATTIS GRATTIS!!!! Så synd att jag inte kunde komma!!! Pussar!

2009-04-17 @ 17:46:15
URL: http://sesstess.blogspot.com
Postat av: Mamma och "Pappa"

Vi må du leva! Vi må du leva! Vi må du leva uti 10000000000000... år.



Grattis på födelsedagen! I morgon har du fest och då vet man aldrig vad som kan hända ;-) När startar den?



Kramar!!!!

2009-04-17 @ 19:04:06
URL: http://carnekstankar.blogg.se/
Postat av: Anna Månsson

Grattis! Massor av kramar :-)

2009-04-18 @ 09:54:46
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: kristina

Grattis i efterskott:))



Allt gick bra, vi har en vacker begravning att se tillbaka på den dagen vi är mogna.



Många Kramar

Kristina

2009-04-21 @ 00:01:48
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0