grattis!

Grattis på födelsedagen mamma!
Och givetvis grattis Nette också!

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen ska jag till stan för att köpa sista presenten till mamma. Sen ska jag och syster åka dit. Minfin kommer senare tror jag då han håller på med exjobb. Ska sova över så får kanske packa lite också och klappa katterna extra mycket innan jag åker :)

Herrmiddagen gick bra och det var en rolig kväll får jag lov att säga.

Har fått veta att när jag hälsar på där uppe ska jag få följa med syster på ultraljud. Vad spännande! Tiden går snabbt och det är snart dags. Skoj!

Nåja, nu måste jag ta tag i allt här!

Kommentarer
Postat av: Carnek

Tack Gumman!!!! Fick jättefina presenter av er som jag blev väldigt glad för.

Hoppas ni hade det bra här hos oss!!!

Vi ses.

2009-04-04 @ 20:27:44
URL: http://carnekstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0