Herrmiddagen

Ja, jag är sämst på att blogga. SÅ, nu var det sagt. Kan vi gå vidare till något annat nu? Bra!

Idag är dagen då Herrmiddagen ska vara. Det är lite nervöst. Jag är nämligen en av dom som fixar det hela. Men det ska bli skoj också. Och massa att göra. Ska vara där ute kl två och sedan är det full rulle till kl två :). Kanske inte så mycket med herrmiddagen efter tio. Men ändå.
Det är har nästan varit en jobbig tid att fixa med det hela för jag är värdelös på att ha hemligheter för Minfin och nu har jag ju haft tusen miljarder hemligheter för honom. Även om det inte är stora känns det hemskt att undanhålla honom saker. Är jag knäpp då? När jag mår dåligt över att inte få berätta vad dom ska äta, eller vad sjutton jag ska göra idag osv.
Nåväl han får reda på allt idag iaf. :D

Min bank är dum. Jag hämtade en säkerhetsdos igår och hon som gav mig den lovade att det skulle fungera på en gång men fortfarande när jag ska skaffa bankid står det att det inte går för att jag inte har en dosa. Och jag kan inte betala räkningnar heller utan måste fortfarande logga in på Minfins sida då. Störigt. Jag som ville skaffa bankid så jag kunde kolla om jag får pengar tillbaka på skatten för jag har inte fått min deklaration än. Den måste komma idag!

Det är så härligt väder nuförtiden. Det gör mitt barn Elliot lycklig för då får han vara ute med mig. I koppel förstås.


Nåja, nu ska jag duscha, packa och sedan laga lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0