Köping och så

I lördags åkte jag och syster till Köping. Var framme och hemma vid kl 22. Blev en lugn kväll med lite läsande och så.
I söndags kom lillasyster Jasmin till oss. Har inte träffat henne på 1½ år och hon har nog växt tre meter sedan dess. Så stor börjar hon bli!
Vi gick in till stan för där skulle vara tivoli men det öppnade inte förrän senare så vi gick en runda och sedan hem då vi inte orkade vänta. Lekte med Jasmin tills hon åkte hem. Hon säger så roliga saker hela tiden :)
I måndags begav vi oss till Virsbo. Först fick jag träffa systers pojkvän och hans familj. Syster och pojkvän såg man inte mkt av men han hade himla trevliga föräldrar :)
Vid sju-tiden körde hans mamma mig till Nette!
Nette är en av mina favoritpersoner och jag tycker det är skit att hon bor så långt borta. Flytta hit!
Vi satt och pratade långt in på småtimmarna om allt möjligt. Hade kanontrevligt.
Egentligen skulle jag på ultraljud med syster sedan på tisdagen men på grund av lite saker som hände på natten blev det inte så. Men fick följa med på förstagångsföräldrautbildning istället. Sen gick vi på stan för att kolla bebiskläder. :D
Åkte hem igårmorse och var helt död sen på kvällen. Somnade på Mickas soffa vid sju och sedan var resten av kvällen dimmig.
Fick för övrigt födelsedagspresent när jag var i Köping. Två klänningar som jag valde själv, från H&M.,

Nåja, nu ska jag greja. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Sessan

Fasligt vad du är ute och flänger! Fläng upp till mig med när jag inte kan flänga ner... Pusspuss

2009-04-17 @ 02:25:46
URL: http://sesstess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0