Resultat

Idag fick jag resultatet på Högskoleprovet :D
Fick 1.5. Det känner jag mig faktiskt himla nöjd över.
Hoppades på 1.6 då jag hade varit bättre än minfin isåfall men är helt klart nöjd över detta också!!
Har förbättrat mig väldigt mycket iaf. Har nästan bara hört att man förbättrar sig ca 0.2 max. Men inte jag :D

Idag är det valborg.
Ska alldeles strax duscha och göra mig iordning. Sen bege mig ut mot högskolan.
Ska "spela" brännboll är det tänkt. Sen grilla och efter det är det kåren. Skoj!
Det jobbiga med brännbollen är att man är ute på en äng omringad av träd. Och inte vilka träd som helst. Mina älsklingsträd. Så jag kommer inte kunna andas och min näsa och mina ögon kommer klia tusan. Får ta tusen allergitabletter tror jag :)

Det finns en person som jag inte riktigt vet hur jag ska vara mot. Jag är sjukt besviken på denna person men samtidigt kan jag inte bara skita i allt pga en liten sak. Jag vill få den saken överstökad så jag kan bli av med denna person. Tycker inte om personer som stjäl min energi!
(som alltid. Detta har inte att göra med minfins familj.)

Vi ses på Krinova-ängen idag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Grattis grattis :)

2009-05-02 @ 09:34:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0