åhhe

Varför är det så att jag inte gör ngt vettigt från det att hjärtat åker till jobbet kl 13 till ungefär 21? DÅ får jag massa energi. Men det är ju så dags. Inte läge att börja dammsuga då ju. Vet inte om grannarna bryr sig men man får ju inte.. Så då får jag göra massa annat.
Eller ja, jag har faktiskt pyntat lite idag. Kom på att vi inte hade något pynt på balkongen. Men det har vi nu! :D

Vet inte ens vad jag ska äta för middag idag. Tråkigt.
Får väl rota i fryyyysen. Börjar bli hungrig. :)

Blev inspirerad av Hannah innan så får göra ett laga mat/baka eller vad det kallas-inlägg sen. Många som vill veta hur man göra oopsies.. Och jag har faktiskt bilder på hur jag gör bara för att jag tänkt i tusen år att jag ska blogga om det.. Men ikväll kanske..... vi får se!

Nej. Äta lite nu. Sen kanske titta film, det har jag varit sugen på länge!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Jag skulle tycka det vore toppen om du gjorde ett sådant inlägg! Jag vill se! =)

2009-12-15 @ 18:02:54
URL: http://floppimig.blogg.se/
Postat av: Mija

Nää verkligen inte roligt, men hon verkar redan må lite bättre. Skönt det iallafall.



Det där inlägget om matlagning/bakning lät jättebra, oopsies låter spännande ;) haha..

2009-12-15 @ 18:31:25
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0