allt i hela världen

Erica ville visst veta allt i hela världen om mig, känns det som.. :)
Tack, visste du att jag hade alldeles för lite att göra idag? ;)

1. Vilken svordom använder du mest?

Eftersom jag inte vill diskriminera så många säger jag ofta kukfitta.
2. Äger du en iPod?
Ja, en rööööd.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Väckarklocka? Ehh, aldrig? Men from 18 januari blir det väl tidigt...
4. Hur många resväskor äger du?
Äger inte ens en endaste.
5. Använder du flip-floppar?
Nixpix, min lilltå vill inte :)
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Alldeles för ofta nere på konsum. Men när vi ska vara duktiga blir det maxi, willys eller lidl.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Håller på att se Konstantin (Constantin?)
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
med en väninna utan att tveka
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En fungerande bil!
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ohja, tyvärr. En gång var jag inte lat, då ritade mamma ett kryss i taket i hallen. Det är kvar.. :P
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nix. Aldrig gjort. Nu har jag en bärbar dator. Titta family guy innan man ska sova är bästa medicinen. :)
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
CDspelaren är nog på vinden. Hoppas där inte ligger någon..
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Just nu eftersom det är jul så är alla juliga artister det bästa!
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja, jag har fått höra ett par hemligheter. Men grejen med hemligheter är att man inte ska berätta vidare :P
16. När var senast någon stötte på dig?
Ehh, i fredags. Tror jag... :)
17. Vad åt du till middag senast?
Någon slags kasslergryta, det var lite äckligt. Jag kom på att jag inte äter kassler när jag började äta ;)
18. Använder du huvtröjor?
Lite då och då :)
19. Kan du vissla?
Om jag får suga in luft (blåsa inåt?) så kan jag, men inte annars.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Min kära far.
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Älskar slänggungor :). Och bergochdalbanor
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Med tanke på att det kommer fram ibland att folk gör det vet jag att folk gör det, garanterat. Lite roligt att folk anser mig vara så viktig att dom måste prata om mig när jag inte är med ;)
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0456, hemma hos mammsen just nu :)
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Jo, jag tittar på tecknat fortfarande :)
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Vet inte ens var närmsta köpcentrum ligger...
26. Hur många syskon har du?
Ett helsyskon, två halvsyskon och ett adopterat :). Fast jag räknar alla som mina syskon (varken mer eller mindre)
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej, är nog mer blyg inför alla tjejer som är så konstiga.
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Moulin Rouge. Åhh, kärlek
29. Äger du några popband t-shirts?
Halvtomhalvt. Har en kent-tshirt :P
30. När flög du senast?
Tusen år sedan ungefär. Jag minns knappt, så längesen är det. Typ -04 tror jag.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Runt mitt köksbord står det 4 fina stolar :)
32. Läser du för skojs skull?
Absolut, böcker är nice!
33. Pratar du några andra språk?
Engelska.
34. Diskar du din egen disk?
Nej, hemskt allergisk.
35. Har du gråtit offentligt?
Mmm... :P
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Har bådeoch faktiskt.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Javisst! Det är roligt, oftast
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Mm, har haft tatueringssug rätt länge nu. Men jag vet inte vad, var eller vilken som ska tautera. Så jag väntar.. :P
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, det vill jag faktiskt inte.
40. Kan du kasta macka?
Jag sysslar inte med mackor :)
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men det hade varit toligt.
42. Vad har du med dig in på bion?
Någon som håller mig sällskap. Och ibland lite vatten
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Senaste psykologi-läraren. För att han brann för det han gör och var jätteduktig Han fick mig intresserad.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Tror inte det.
45. Vad har du för väder?
Sisådär -15 grader, massvis med snö, mörkt och mysigt :)
46. Har du en blogg?
Kanske?
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Alla mediaämnen och filosofi.
48. Gillar du att flyga?
Njae, det gör så tusans ont i öronen
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet, humor och snällhet
50. När sov du senast på golvet?
Minns inte riktigt..
51. Vilken är din favoritdrink?
Baccardi (inte razz!!) med mineralvatten
52. Gillar du din boende-situation?
Den fungerar för tillfället. Men vill ha ett fint stort hus om några år.
53. Vilken är din mammas hemstad?
Stad? Hon bor i Bromölla, men det är nog ingen stad.. :P
54. Din pappas hemstad?
Han bor i Kööööping.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Om jag får sova ostört en natt räcker det med en 5 timmar men nu har jag ju sambo och två katter, så då snackar vi nog en 8-10 timmar istället..
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Njae, jag har jullov :). Men sen kanske dom blir det, inte vet jag.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej, vi skickade lappar istället ;)
58. Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar och hallon. Vindruvor, pomelo och vattenmelon också. Måste köpa pomelo någon dag!
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, jag kollar bara kolhydrater..
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Jättegammal, jag blir 24... Shit pommes!
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Njae, när det behövs kan jag använda språket. Men annars skriver jag lite som jag vill. Även om jag inte alltid märker mina egna stavfel (slarv alltså) lyser andras stavfel i texter. Skitstörigt!
62. Tror du på liv på andra planeter?
Självklart. Vi kan inte vara dom enda i hela stora oändliga universum!
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Arg vet jag inte, blir mest bara irriterad. Så arg minns jag inte faktiskt.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag tror inte ens att Gud finns alls så svårt att svara på :)
65. Vad var det senaste du åt?
En julgodiskola mamma gjort. Namnamnam.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Utan tvekan motsatta. Inget krångel eller skitsnack där. Som jag märkt. Däremot om jag hittar rätt, kommer tjejer mkt närmre mig.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet faktiskt inte. Dom tyckte det var fint :)
68. Gillar du senap?
Jajemen, ketchup är överskattat!
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag säger inte så mkt, deppar ner mig en stund och sen blir jag envist förbannad och fixar skiten.
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag vill så himla gärna. Men vet inte om jag vågar..
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Sånt vet inte jag. Fråga mina vänner?
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Köpte en fantastiskt fin tavla vi har hängandes i köket.
73. Tycker du om att krama folk?
Ja, fast umgås mest med folk som inte kramas. :P
74. Skulle du säga att du är trendig?
Haha, nej inte direkt.
75. Äger du en digitalkamera?
Helt säker på att jag och hjärtat äger en. Men jag har inte sett den på många år..
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Vet inte om hon räknas som en kändis, men Pippi? :P. Värsta någonsin, hatade det!
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Nej, oftast inte. Jag glömmer själv ibland..
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Narrens uppdrag.
79. Tycker du att du är attraktiv?
Nej, men jag jobbar på det.
80. Vad är du allergisk mot?
Stenfrukter, nötter och rengöringsmedel (diskmedel, tvål, schampo/balsam och då städrengöringsmedel. Lite jobbigt)
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Vad är det för knäpp fråga? Nej, det får jag inte.
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
André hade jag visst hetat.
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Som Erica sa, bloggisar? Vad falls? Nåja, Hannah är ju tillfrågad av Erica, men jag ber också, för säkerhets skull ;). Lisette, Joan och Mija också. Ni får minsann svara på dessa frågor så jag har något att läsa!


Nej, nu ska jag umgåsa med familjen!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0