Bra dag

Igår firade jag och mitt finaste hjärta 4½ år. Det börjar bli mkt :)
samma dag fick jag även veta att jag kommit in på min utbildning.
Himla bra dag igår!!
Jag har faktiskt kämpat för att komma in. Och innerst inne trodde jag knappt att jag skulle komma in då det var ca 400 förstahandsvalsökare och totalt ca 1800. Som skulle slåss om 90 platser...
jag tackar gudarna för att jag skrev högskoleprov iallafall. Det var det jag kom in på..

Var hos mammsen idag för att umgås lite och bli lite firad :)
Kennie hade minsann också anledning att bli firad så vi åt god mat och jag firade med ett halvt glas julmust också!! :D

Jag är säkert töntig men jag är så äckligt stolt över mig själv att jag vill skrika till hela världen hur duktig jag är. Kände alla andra likadant som också lyckats komma in på sin utbildning eller är det bara jag?
Visst, alla andra kanske inte fått ta tag i sitt liv och verkligen rest sig upp och börjat kämpa för att faktiskt komma in, men ändå...

Nej, nu ska jag fundera på önskelista innan jag ska hämta min fining!

Kommentarer
Postat av: Mamma och "Pappa"

Jag har världens duktigaste Emma!!

Vad mysigt att du var här igår.Det blir ju inte så ofta numera.

Hoppas vi syns ihelgen.



Kram mamma

2009-12-10 @ 08:18:17
Postat av: Anna

Klart du ska vara stolt! Grattis! :-)

2009-12-10 @ 11:03:37
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: erica

GRATTIS!!! jätteroligt för dej!! jag blir lite avundsjuk, jag hade också velat bli så där glad när jag kom in... =P gå ut och fira med dej, det är förtjänar du!

2009-12-10 @ 11:30:12
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0