Dammiddag

Det vart det igår. Överlag hade jag kanonkul men hände lite trista saker tyvärr.
Jag och Johannes ramlade väl i säng sådär halv fem imorse. Vaknade elva och gjorde iordning frukost till pojkarna. Ägg, mackor och kaffe :)
Hjärtat stack till jobbet och jag och Johannes snackade skit till för en stund sen. Nu sitter jag här i mörkret och funderar på vad jag ska göra resten av dagen.
Mår oförskämt bra faktiskt, bara väldigt väldigt trött. Är sugen på tusen pizzor och lika många hamburgare. Det är lite jobbigt. Dels får jag inte äta det och dels har jag ingen bil som kan ta mig till den maten heller. Så det är helt omöjligt. Hatar att alltid vilja äta sådant skit dagen efter.
Det värsta är att jag måste laga mat om en stund, hjärtat jobbar ju... Jag orkar inte men jag börjar bli hungrig. Åh vad jobbigt livet blev nu! :P

Stod något här innan men jag bestämde mig för att ta bort det.

Nu ska jag släpa mig ut i köket och hoppas att där helt plötsligt står en färdiglagad middag till mig. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0