Dan före dan!

Detta är nog en av de mysigaste dagarna på hela året.
Vi har äntligen bakat pepparkakor. Inte så många, men himla fina!


För er som inte känner mitt hjärta, kan ni svara på vad detta ska vara??

Detta är något han alltid måste göra. När jag fick vara med om detta första gången tyckte jag han var ganska knäpp men nu tycker jag det är mest gulligt. haha.

Eftersom det inte var så mycket pynt i granen pysslade jag lite med det (hahahaha)

Är det bara jag som minns när man hade julgransplundring och fick sådana här? Hängt uppe en månad, helt dammiga och stenhårda. Men ack så goda ;)
För mig tillhör det granpynt iallafall. :D

Ja, jag vet att jag syns i kulorna, men skit i det. VISST BLEV DET FIIIIIIINT!?
det tyckte iallafall jag!

har julfikat med grannarna. Det var trevligt. Dom kommer över till oss 8 imorgon. Då ska vi äta julfrukost ihop och jag och syster ska byta julklappar. Det blir nog myyyyysigt.
Sen efter det ska vi packa ihop oss och åka till mammsen och resten av familjen. Yippey!

Har städat idag också. Så här är superfint även när vi kommer hem, det är himla trevligt!
Ska griljera skinka. Måste äta skinkmackor ikväll till bingolotto :D
Tradition att jag och hjärtat spelar bingolotto dagen innan julafton. Vinner alltid något, det är extra bonus. :)
Ska slå in alla miljarders miljarder julklappar samtidigt. Eller iallafall när vi inte spelar. Inte så intresserad av alla som ska uppträda och skit.

Har spelat julmusik heeeela dagen. Lycka!

Nej, nu ska vi mysa vidare.
Hörs när vi hörs
GOD JUL!!!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Det är ju grisens bakände! Julskinkan! =D

2009-12-23 @ 17:05:33
URL: http://floppimig.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hahahha vilka fina julpynt du gjort! :) och trots att jag känner ditt hjärta så har jag INGEN aning vad det där ska vara :S ;D puss

2009-12-24 @ 10:41:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0