julafton!

Jag har minsann redan fått mig ett par julklappar.
Två böcker av hjärtat

Eftersom jag kör lchf verkar alla tycka det är bra att köpa sådana böcker till mig. Dessa två handlar om detta och där är recept och saker. Himla bra!

Syster och Molnis kom hit kl 8 och så åt vi världens godaste julfrukost!
Sen tog vi fram lite julgodis och sen bytte jag och syster julklappar.

Dom hade beställt en lchf-bok som inte ens är utgiven än, haha. Det visste dom inte när dom beställde den.. Lite roligt!

Sen fick jag en målarbok, det är den klassiska julklappen från syster. Har fått en målarbok varje jul så länge jag kan minnas. Denna var det självlysande detaljer på framsidan, cooooooolt!
Sen fick jag en pin, som ni ser. Den vart tuff och kommer få bo på min väst!

Nu ska vi packa ihop oss och bege oss till Bromölla.
Kommer inte hem på några dagar. Imorgon beger vi oss till Valje!

GOD JUL!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Oh vilka bra presenter :) GO JUL! Puss

2009-12-24 @ 10:40:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0