Kärlek

Åhhhe, jag hittade den mest finaste lägenhet jag sett i hela mitt liv, tror jag. Jag vill ha den!
Men så fungerar inte ritningen så bra så kan inte visa er. Men den var fantastisk och jag har sökt den. Inte för att vi någonsin skulle flytta dit, med ett studiebidrag och ett lån lever vi inte så pass bra att vi kan lägga över 8500 på hyran.... Men den här måste du hjälpa mig med Hannah så vi får visning!!!!!! Du vet hur värdelös jag är på sådana saker.... Men ser jag inte denna så dör jag. Så du måste hjälpa mig! Eller ja, nu bara antog jag att jag skulle få visning på den..... Ligger etta änsålänge iofs, fast bara en sökande, dvs jag.. :P
Jag har sökt lägenhet i detta hus 3 ggr nu. Hoppas på att få visning denna gång. Lägenheterna blir bara finare och finare för varje gång. Hade nog velat äga hela huset så jag kunde springa runt i alla fina lägenheter :D

Nej, nu ska jag sluta prata och dregla lite till över ritningen :)

Gjorde god middag nyss... Fylld paprika (salsaröra) med ost över. Mikrobombade skiten och har lite paprika/chili-creme fraiche till. Borde inte vara så lat. Men jag syndar inte idag iaf. Kom på att jag kommer nog göra det imorgon på dammiddagen.... Har man betalat så mkt pengar måste man ju äta maten.... :P
Undrar var våra biljetter är på tal om det..............................................

Hajhaj

Kommentarer
Postat av: ´Hannah

Hahhahah klart jag gör! Vi ses snart! :D wieee! Puss

2009-12-01 @ 17:34:42
Postat av: erica

hejja hejja. nya lägenheter is the shit

2009-12-01 @ 21:50:38
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0