Måste

Idag bestämde jag mig för att vår lägenhet inte ser okej ut. Jag måste göra ngt åt situationen.
Så jag ska till vinden och lämna saker, källaren och lämna saker, damma, dammsuga och torka golv. Hinner jag ska jag även diska och städa toan. Ja, det är hjärtats sysslor men eftersom han helt plötsligt jobbar får väl jag vara snäll :).
Borde baka oopsies också. Så jag har ngt att äta.

Jag hoppas bilen är färdig imorgon så jag kan åka och hämta den. Sista besiktningsdag är imorgon sen blir det körförbud.... Hjärtat sa också att om jag hämtar bilen imorgon kan jag väl lika gärna köpa en julgran vid prima :D. Jag vill ha en julgran. Nu. Så jag hoppas bilkillen ringer. :D

(Bild googlad)

Nej, sätta på lite bra musik och ta tag i livet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0