OBS! Jag har tråkigt!!

JAG ÄR
[X] tjej
[ ] kille

[X] kompis
[X] syster
[ ] bror
[ ] mamma
[ ] pappa
[X] kusin
[X] lycklig
[ ] ledsen

JAG ÄTER
[X] kött
[X] fågel
[X] fisk
[X] grönsaker
[X] frukter
[X] ost
[X] yoghurt
[X] andra mjölkprodukter

JAG DRICKER
[X] kaffe
[X] thé
[] O'boy
[X] mjölk
[] saft
[X] kranvatten
[X] vatten i flaska

JAG VILL HA
[x] pengar
[] godis
[ ] choklad

JAG HAR
[X] släktingar
[X] bror/bröder
[X] syster/systrar
[X] mamma
[X] pappa
[ ] någon allvarlig sjukdom 
[ ] fobier
[ ] kort hår
[X] mellan långt
[ ] långt hår
[ ] brunt hår
[ ] blont hår
[X] rött hår
[ ] svart hår
[X] pojkvän
[ ] flickvän
[X] en vän
[X] flera vänner

JAG HAR
[X] borstat en katt
[] suttit kvarsittning
[x] slagit en kompis
[X] kramat grannen
[X] ljugit för min mamma 
[X] varit vaken hela natten
[ ] tagit sönder ett fönster
[X] sovit med kläderna på
[X] ätit torkade bananer
[X] klippt av mitt hår
[X] bitit på naglarna
[X] busringt
[X] brutit ett löfte
[X] suttit på en moped
[X] lyssnat på klassisk musik
[X] hatat någon riktigt mycket
[X] ringt fel nummer
[X] spytt
[] gråtit utan orsak
[X] bråkat med någon riktigt ordentligt
[ ] ordnat ett disco
[X] städat upp spyor
[X] rymt hemifrån
[X] prenumererat på någon tidning
[X] varit rädd för spindlar
[ ] gillat apor
[X] plockat bär
[X] plockat jordgubbar
[X] gått vilse
[X] sjungit i en mikrofon
[X] svalt ett tuggummi
[X] varit hos en läkare
[X] varit underviktig
[X] använt bikini
[X] druckit mjölk
[X] använt hängslen
[X] andats in helium
[X] använt mascara
[X] inte vaknat av väckarklockan
[X] stigit på fel buss eller tåg
[X] sett samma film två gånger efter varandra
[X] varit på min favoritartists konsert (KENT!)
[X] hittat pengar på gatan
[ ] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[X] haft något bra intresse
[X] vunnit i lotteri
[X] blivit förföljd av en främling
[X] läst en roman
[/] förlorat en nära vän
[ ] använt minikjol
[X] känt mig ensam
[ ] stickat vantar
[X] sprungit allt vad jag orkat
[ ] hittat på aprilskämt som någon trott på
[X] ätit pizza till frukost
[] varit i en ambulans
[ ] varit i en polisbil
[X] har/haft ett husdjur
[X] sjungit solo
[] kört moped
[] somnat i skolan under en lektion
[X] läst någon annans dagbok i smyg
[X] suttit vid datorn över 10 timmar i sträck
[X] målat en tavla
[X] smakat på bläckfisk
[X] glömt en bra väns födelsedag
[X] blivit stucken av en geting
[X] brutit något
[X] gett pengar till en gatu-spelare
[ ] först hatat någon, men sedan börjat gilla den
[X] tappat bort en biblioteksbok
[X] lärt mig första hjälpen
[X] spelat golf/minigolf
[X] varit med om en trafikolycka
[/] beställt nånting jag inte har nytta av
[ ] varit i Lappland
[X] varit med i tidningen
[X] varit på bio utomlands
[] gått på dagis
[X] använt reflex
[X] lekt med småbilar
[X] ätit någonting inom senaste timmen
[X] fått ett blåmärke inom senaste veckan
[ ] brutit något ben senaste året
[X] varit på sjukhus senaste året
[X] varit hos doktorn senaste året




Nej, förlåt. Jag ska inte upprepa detta på åtminstone väldigt länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0