Ojsan

Jag glömde att min kära mamma läser min blogg.
Förlåt mamma, självklart äter jag ordentligt!
Idag åt jag minsann frukost 10 minuter efter jag gått upp! Och jag har ätit lunch också! Och fikat. Det är väl bra?

Ska alldeles strax hämta min finaste. Och jag har en sådan glad nyhet att berätta för honom. Fick nyss veta det själv och det kittlas i magen bara jag tänker på det. Hihihihihihihihihihi!

Nej, jag fnittrar för mkt. Måste göra ngt vettigt. Åhh, jaaaa!


Lisette, om jag skriver sådana saker i min blogg, för att låta duktig, då tvingar jag mig själv lite av leva upp till förväntningarna. Vill ju inte erkänna för mina tusen (eller ja...) läsare att jag inte gör det jag skriver.
Så det är lite peppning till mig själv att faktiskt ta tag i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Mamma och "Pappa"

Vad har du glömt att säja till mej?? Jag blir ju nyfiken när du skriver så! Kram mamma

2009-12-09 @ 09:13:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0