Pysslig

Ja, jag önskar jag var pysslig av mig. till exempel vill jag pyssla med min blogg, göra den fin. Men vet inte var jag börjar och vet inte om jag orkar försöka lära mig hur man gör heller :)
Jag hade velat fotografera massa fina saker också. Det gjorde jag mkt förr, när jag gick på c4. Det saknar jag lite granna också. Jag gillar foton..
Sen hade jag såklart velat pyssla hemma..
Men nej, jag bara ser framför mig hur jag vill ha allt men sen händer inget, typiskt nog!

Idag gick det rätt bra att gå med mina skor för övrigt. Hoppas på bra resultat imorgon. Eller ja, jag vet ju inte om jag går bra i dom. Men jag vinglar inte iallafall och lilltån mådde lite bättre också. Men sen kanske det ser roligt ut ändå för vissa människor kan absolut inte gå i högklackat. Jag hoppas jag inte är en av dom. Jag får väl gå ett par varv i lägenheten när Hannah kommer ikväll så får hon se om det ser fnissigt ut :)

Usch, det börjar redan bli mörkt och det enda vettiga jag gjort hittills idag är väl att... oj, jag kom inte ens på något.. Kanske ska ta tag i sitt liv!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0