skärp dig!

Jag måste lära mig att säga till om jag vill något.
Antingen står jag bara tyst och tittar på, hoppas på att dom frågar så jag kan säga ja. Eller så ser adam vad jag vill och så säger han till folk. Det är pinsamt.
Jag känner mig dum.
Skärp mig! :)
Bara så att alla vet.


det har snöat heeela dagen, så himla fantastiskt härligt! Åtminstone nu när jag inte ska vara ute :)

Ska ha lite julmys ikväll. Dricka äggtoddy med ett par vänner. Mys!
Kommer dock sakna min fina Hannah, men hon ska jobba imorgon. Men vi ses iallafall på tisdag! :D
då ska vi byta presenter och julklappar, det ska bli roligt. Hoppas hon blir glaaaad.

Iallafall, nu ska jag sluta svamla.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jaaa det var lite synd att jag jobbade, men jag tror det var bäst att jag inte dök upp :) saknar att dricka med dig, blev ju liiiite mycket för vissa i onsdags tihi :D längtar till tisdag! PUSS!

2009-12-20 @ 12:55:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0