Snorig

Det känns sådärbra att min hals är så kass, jag hostar massvis. Sen är jag snorig. Undrar hur min hals kommer må efter Dammiddagen ikväll... Det brukar ju bli att man pratar högt, skriker litegranna och allmänt använder sin röst mycket. Nåja, jag ser fram emot det hela som fasen iallafall!
Hade riktigt kul med syster förra året och detta året blir nog minst lika bra. Ska till Hannah innan också och greja inför det hela. :D
Det jobbiga är att gå till Hannah i alla dessa tusen minusgrader. Hade ju inte tänkt att ha mina gympaskor utan ett par finare lätta skor att gå i.. Men men, vi får väl se..
Nu snackar jag bara massa tråk. Usch och fy.

Tänkte ju egentligen slänga in bild från förra årets dammiddag men sen kom jag på att alla mina bilder är på den andra datorn. Usch vad jobbigt det blev..

Nu ska jag väcka hjärtat..
Och öppna min chokladkalender :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0