töntig

Bara för att jag precis insett att man kan blogga via mobilen. kan inte hjälpa att jag är lite töntigt efter :P
Om ni undrar vad jag åt så var det oopsies med världens godaste pålägg :)

Änsålänge ligger jag tusen år efter i städschemat. Har gått upp till vinden och lämnat lite saker, men har nog en tre vändor till, usch. Diskat och bakat oopsies har jag också gjort. Sen har jag dammat.
Sen har jag gjort lite annat som det inte var tänkt att jag skulle göra idag. :P
Men här kommer garanterat inte vara städat på toan när hjärtat kommer hem. Men jag hoppas här är dammsugat. Men då måste jag gå upp med sakerna på vinden så här faktiskt finns ngt golv att dammsuga.

Nej, det här går inte. Hur svårt kan det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0