Tralala

Haft en lugn dag hittills. Dvs, jag har suttit och snackat skit med killarna (molnis, fredrik, emil, alex och hjärtat) och sen suttit liiiite vid datorn.
Ska tvätta om två timmar, yeaj!
Ska se idol-finalen ikväll med Lisette också. Det blir nog roligt faktiskt.
Ja, jag har sett bilderna på Calle, men jag känner att jag inte bryr mig. Skulle ett par nakenbilder på honom göra att han sjunger sämre eller vad? Alla har vi våra bilder.. Haha

Imorgon ska det städas. Mammsen med restrerande familj kommer också en kort stund.
Sen ska det mysas heeeeeela dagen. Laga god mat. Göra lite julgodis kanske?
Söndag åker vi till Malmö för att fira Källa. Sötnosen! Hon börjar med bli stor tjejen.

Nästa vecka ska jag tydligen på stan med fredrik, han vet inte vad Hannah ska få i julklapp så han ville ha hjälp av mig. Jag vet precis vad jag ska tvinga honom att köpa, hihihihihi.
Annars har jag inte så mkt planer. Helgen ska vi umgås med grannarna och dricka äggtoddy och julmysa.

Det är snart jul!! Helt sjukt.

Nej, detta blev ännu ett inlägg som inte kommer gå vidare i historien. Jag måste kanske skriva ngt roligt någon dag.. Och ha lite bilder.. Men jag har inga på min dator och den fattar aldrig när jag vill koppla in min mobil... Det är jobbigt att lägga över alla på den andra och sitta där. Minns inte när jag satt vid den datorn senast. Inte lika bekvämt att sitta där än i soffan eller sängen eller ja, var jag nu vill sitta...

Nej, hej!

Kommentarer
Postat av: Hannah

OOooooooh på ett sätt känns det bra att veta att du har ett finger med i spelet för då vet jag att presenten blir bra, fast ett annat känner att han borde väl för fanken kunna komma på egna presenter snart. fast jag får la vänta ett par tjugo år sen så kaaaaanske han kan själv ;)

2009-12-12 @ 16:21:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0