explosion

Jag tycker inte om mitt huvud för tillfället. Det gör himla ont!
Ännu en dag som kommer gå åt till att göra ingenting. Både igår och idag vaknade jag med huvudvärk som vägrar försvinna. Ska det börja nu igen? För typ ett halvår sen? hade jag huvudvärk varje dag.. Men sen helt plötsligt försvann det men tänk om det är tillbaka nu igen? Då dör jag nog.

Det snöar så himla mycket just nu. Kan iaf hoppas på att det försvinner tills på fredag. Blir inte roligt att köra till Halmstad i sådant här väder liksom! Fast vi har ju iofs fortfarande inte löst det här med bil.. Min bil kör nog inte så långt och Emils är ju sönder... Nåväl, det löser väl sig...!

Nåja, tänkte ta en dusch och se om det piggar upp litegranna..!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Snö? Här uppe? 0,5 cm typ. =( Tycker du kan skita i hjärtslaget o åka till mig ist! O dricka vin med mig istället, mycket mycket roligare så! Faktiskt.

2009-02-11 @ 17:54:36
URL: http://sesstess.blogspot.com
Postat av: Mija

Ja hon älskar att skala mössen och sen går hon omkring med plastbiten i munnen och jamar så gott hon kan. Så kan hon gå omkring hur länge som helst. Den lilla katten älskar att leka apport. :) Precis som du säger, man kan hålla på i timmar. Fast hon brukar bli trött snabbt och då slänger hon sig raklång på golvet i 2 sekunder, sen skuttar hon vidare. ;)



Tyra brukade alltid klättra så mycket både på oss och på grejer så vi sa alltid att hon var en liten apa. Så vi har en apa och en hund ;)

2009-02-13 @ 12:20:37
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

hoppass det blir bättre!



hoppas du får en fin fredag :)

2009-02-13 @ 15:45:39
URL: http://halshammar.se
Postat av: Mija

Jag kan ju berätta för dig iaf att jag pratar om Tyra. Hon har ju blivit jätteslö sen kastreringen. Men hon har ju börjat göra så fast där är mat och lådan okej. fattar inte varför.. AHh.. :S



Fick du mitt sms om ljusen förresten??

Kram

2009-02-16 @ 16:32:42
URL: http://mijasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0