Felåt

Jag har visst två utmaningar.. Så borde kanske göra dom nu. När jag inte har något bättre för mig :)
Den första var att jag skulle ta bild 6 i mapp 6 Så här kommer den

Eftersom vi har sådan sjuk organisation blev det mer mapp 6, mapp 6, mapp 6 och sen bild 6 :)

Detta är iaf en bild på vårt hotellrum som vi hade när vi var i Kiel i vintras på julmarknads-resa :)
Erkänn ni tror det är en vinflaska som står där? Isåfall har ni feeeeeel.
Finns nog inte så mkt mer att säga!

Antar att jag ska utmana andra till att göra denna..
Men det är ju jobbigt.. :)
Alla andra verkar redan ha gjort den!
Men Mija? Sessan? Johanna? Ni måste iaf göra den :)

Hejsvejs sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0