Jasså?

Haft mycket att fundera på det senaste. Det verkar vara något stort på gång. Jag kan inte bestämma mig vad jag tycker. Jag vet vad jag själv skulle gjort men nu är inte jag den personen.

Stockholm i helgen var jätteskoj. Mest trist var att det snöade från vi kom dit till ungefär vi skulle hem. Eller ja, det snöade faktiskt inte på morgonen när vi skulle till tåget. Fantastiskt!
Kom dit lördagkväll och David mötte oss. Sen kollade vi in deras lägenhet. Slängde i oss lite gott och sen ut till en pub som hette typ Monks? Inte skoj för min del kanske då det bara fanns öl och lite whiskey. Är ju som sagt ingen ölfantast för tillfället. Men dom hade mumsig körsbärsöl iofs :)
Söndagen gick vi ut på stan en runda och kikade i lite affärer och sen hälsade vi på David på hans jobb.
Sen var det dags att bege sig till Globen. Vi såg AC/DC. Det var en jättebra konsert men lite dåliga sittplatser kanske ;)
Blir bättre till sommaren när vi ser dom på Ullevi och har ståplats såklart.
Åkte hem måndagsmorse vid typ 6. Hade möte vid tolv. Nu är jag inte med i KING mer. Känns jätteknäppt! Har iofs fortf herrmiddagen att leka med ett tag till. :)

Nåja, återgå till städning kanske. Ikväll ska jag och syster tvätta också. Sen kanske vi ska till kåren men eftersom vi tvättar till nio får vi väl förfesta i tvättstugan?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0